SAIFUL BUKHARI – Nama mu teratas.

This is the face of Saiful Bukhari Azlan (in blue shirt), the young 23-old drop out from Uniten. He was forced to drop from college after dismal CGPAs although he was deputy president of Students Council of the varsity:The other guy in the pic is an aide to Najib, at his office.

Latest Updates “It was taken three months ago when he came to seek a government scholarship to pursue his studies as he (Saiful) is a student leader,” explained Najib.

Big question : A drop-out with minimal CGPA eligable for scholarship? Exactly 3 months when he started to volunter for PKR election mechinery?

    updates:

“Saya Mohd Saiful Bukhari b Azlan ingin melaporkan bahawa saya telah diliwat oleh majikan saya. Perkara ini berlaku tanpa kerelaan saya. Kejadian terakhir berlaku 26/6/08 di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara, Jln Setia Kasih, KL. Oleh itu, tujuan laporan ini dibuat untuk mendapat pembelaan dan keadilan keatas diri saya. Saya juga berasa bimbang dengan keselamatan diri dan keluarga saya jika perkara ini tersebar luas di khalayak ramai. Majikan saya Dato Seri Anwar Ibrahim – Ketua Umum PKR.”

A simple report by Saiful.

Editors comment:

Can’t a young energetic, mascular man, prevent himself, protect himself from an old man of 62? Just out of jail, back problem, and without much physical strength? Lets talk biology. Not any cucumber can enter a strong rectal muscle or anal ring if the asshole says no. This is a stupid joke. However, some may do it if a stack of good money is offered.

    Meeting DSAI.

I had a chance to meet DSAI for about 2 minutes yesterday (about 11.30pm) He’s a little frail but full of spirits. My words were, ” God is great, Allah is with us”. He grabbed my hands firmly and shake my shoulders repeatedly. Tears was around the corner of my eyes when I wished him, “god bless you”.

One Response

  1. Bila JJ dituduh meraba dulu…cepat cepat polis suruh settle…out of court….sebab nyer ialah JJ ni bangsarrtt BN punyer penyokong

    Bila Bro Anwar dituduh meliwat..cepat cepat hantar Forensic Team ke Condo…cepat cepat nak tangkap anwar untuk disiasat..cepat cepat tuduh Anwar nak Lari dari Undang undang…

    Ini bangsarrtt2 menteri, ketua menteri pun cakap pakai ikut sedap mulutjer…Otak depa letak kat buntoot ke aper..?

    Bila RPK..buat Statutory Declaration…tuduh bini ..bini orang…. serta ada laki orang sekali kat lokasi pembunuhan….Altantuya….maka jawapan mereka ialah menafikan sahaja,,,,

    so Gua ni nak meminjam kata kata PM kita….
    “biasalah pehak yg yg dituduh tentulah akan buat penafian…ini biasalah…”

    …so biasalah kan..?..tapi yg bangang nyer PM boleh cakap Dia yakin BINI sesorang tu tak TERLIBAT…aduh pak..!! polis tak habis siasat…hakim pun belum di lantik tapi….PM dan buat keputusann…apara kita punyer PM…

    Kepada Bekas Tukang hantar KOPI serta Suratkhabar Bro Anwar….yg kini dilindungi oleh anggatal2 dari Bukit A….Semoga HIDUP kamu bahagia kini…
    Memang lah lu ni..ish…. (maki hamun)

    Saifull…Lu memang bangsart lahhh…

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: