Anwar Failkan Tuntutan QAZAF terhadap Saiful

Jam 10.30 pagi tadi, Ketua Umum PKR, Dato’ Seri Anwar Ibrahim, memfailkan tuntutan Qazaf(memfitnah),terhadap Saiful Bukhari Azlan mengikut undang-undang syariah di Mahkamah Syariah, di Kompleks pusat Islam di sini.

Saiful Bukhari, bekas pembantu di pejabat Anwar Ibrahim, menggegarkan semula isu sodomi lewat dakwaan dan laporan polis yang dibuat olehnya lebih seminggu lalu.

Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim tiba di Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) pada jam 10.15 pagi.

Beliau kemudiannya masuk ke unit siasatan di bangunan penguatkuasa JAWI pada jam 10.20 pagi.

Mantan timbalan perdana menteri itu ditemani isteri beliau, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan dua orang peguam.

One Response

  1. Insyaallah…kebenaran yang hakiki akan terserlah jua….

    Memang dua dua ada kepentingan…masing masing mempunyai agenda hidup masing masing….

    ADA Seorang tu….mengaku di liwat…tetapi dengan badannya yg besar serta sihat tubuh badan dia tak mampu nak menahan… asakan se orang tua yg kecil dari dia serta orang tua tur kini memang sakit pinggaang..Anak muda ini jugak tak berani nak melawan seorang tua yang ingin meragut KEBUJANGan nya….( pada hal bukan senang nak cucuk buntut …dalam keadaan dibenarkan….inikan pula dalam keadaan dipaksa..bangang betul lah orang muda nie..)
    Mungkin setelah jumpa pak najib…dia mendapat ilham dan semangat untuk membuat lapuran polis…dan bangan jugak pak najib bersekongkol ngan budan ni.

    ADa seorang tua..yg baru boleh aktif penuh dalam POLITIK..Parti nya serta Parti kawan2 nya menang besar jugak dalam piliha raya lalu.
    Dia ..nanti ingin bertanding nak jadi ahli parlimen setelah tempuh edah aktif politik nya habis..dan kalau tuhan berikan peluang..dia akan jadi perdana menteri nanti..

    Memang dua dua ada kepentingan…

    Macam Pak Lah Ngantuk cakap…”biasa lah orang yg di tuduh mestilah membuat penafian..”

    tapi bila TPM menafikan terlibat dalam kes Altantuya…Pak Lah Ngantuk…tak cakap apa apa pun melainkan dia telah mendahului POLIS dan Hakim…dia cakap.Saya yakin Dato Najib tak terlibat…”

    Memang bangsartttt lahhh..

    .

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: