BAKAL PM 2 TAHUN LAGI.

Urutan kenyataan Najib berkait Saiful Bukhari.
1. Saya tak kenal. 2. Dia pernah datang ke Pejabat tiga bulan lalu 3. Dia datang mohon biasiswa (walaupun dia dropout) 4. Dia ada jumpa saya. 5. Dia ceritakan pada saya dia kena liwat. Masa cerita tangan dia sejuk 6. Jumpa dimana? Jumpa dirumah! Bila? Baru jer!

Ahhh, here comes the new Malaysian Warrior, with all his mights will help you out of sodomy. Be prepared to see him armed with the most deadliest weapon, SEEFOR.


New Pahlavi, Pinochet & Suharto

Are we experiencing a new Pahlavi, Pinochet or Suharto? The backdrop is the same. They may not legislate anymore due to short of two third. But they made use the judiciary, the police and the dwindling power to the fullest to supress the mass, the people and the oppose.

Cukup Makan

Ohhh, Rakyat Malaysia masih cukup makan walaupun harga minyak naik.. Shabery Cheeek, Menteri Penerangan.

Tunggu dua bulan lagi, bila letrik kena bayar 2 kali ganda,- bila kilang mula buang pekerja kerana kos meningkat, bila penganguran (pemberhentian) menghampiri angka 1 juta, bila masalah sosial meningkat, Barisan Nasional akan terus memerintah kerana rakyat cukup makan.

Pada waktu itu, rakyat akan pasti bangun keluar ketepi jalan, dan istilah perhimpunan haram tidak wujud lagi

One Response

  1. Kita baca cerita pasal kehilangan kerbau jantan dalam Malaysia To-day..

    Cerita sandiwara seloka sindir menyindir yg pedas….walau pun si pengarang cuba memberi nama nama lain dalam watak watk utam cerita itu…tapi…orang tahu siapa pelakun asal nyer….

    Lebih kurang macam Loyar burok yg bernama Linggama V yg bercakapp..korek korek korek…
    mula2 tak kenell.

    Bila dah tunjuk gambar..ooh macam pernah nampak..
    Bila mamat yg terlewat buka buntut atas dia cakap ada jumpa orang besar minta tolong…maka orang bersar yg bangsartpun cakap..ye yeye..tersengeh sengeh..cakap dia mengadu polis tak nak amik report dia yg terlewatt tur..

    So orang besarr bangsartt kene tolong lah…

    Maka bila terima arahan dari orang besar kayap bangsarrttt…maka si bangsarttt PIG pun mengarah macam macai besar dia kat BUKIT Mata lebamm siasat habis habisannn…siap kalau nak tangkap buat dalamcara yg paling dramatik….macam dalam cerita…kat TV direktors dia sama ngan sembiluss ke aper…siapa pakai topeng…takut kalau terkentut….senapang kontot turr… senang tak mengaku……orang tak kenalll…

    Irulah drama rekaaan baru oleh orang bukita mata lebam yg bercakap…

    “dont listen to rumour…LISTEN TO ME…”..I AM A DIRECTOR OF this CD…bah……”..FAARKKK LAH
    SIAPA LAH NAK CAYA KALAU ABANGSARRT DARI BUKIT MATA LEBAM CAKAP SEKARANGGG….

    ORANG CAKAPLAHHH…BUKAN I CAKAPPP….

    TO BRO MENTERI PENERANGAN…..BAIK LU BELAJAR LAP AIR LIUR TU DULUU…….

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: